Stopimo v stik!
Najpogostejša vprašanja
Ali moram kot samozaposlen voditi računovodstvo?
Da, samozaposleni morajo voditi vsaj enostavno knjigovodstvo, ki vključuje evidenco prihodkov in odhodkov, ter spremljati druge finančne obveznosti, kot so prispevki in davki. Za večja podjetja in tiste, ki presegajo določene prihodkovne meje, je potrebno voditi dvostavno knjigovodstvo.
Kako lahko zmanjšam davčno osnovo v svojem podjetju?
Zmanjšanje davčne osnove je mogoče z uporabo davčnih olajšavkot so olajšave za investicije, raziskave in razvoj, donacije ali izobraževanje. Prav tako lahko vključite stroške povezane z vašim poslovanjem, kot so stroški poslovnih prostorov, potni stroški, amortizacija opreme in podobno. Naši strokovnjaki vam pomagajo optimizirati davčno strategijo.
Kdaj moram oddati letno poročilo in davčni obračun?
Letna poročila morajo podjetja oddati do 31. marcaza preteklo poslovno leto. Davčni obračunje potrebno oddati do 31. marca za preteklo leto za vse davčne zavezance, ki so zavezani k plačilu davka na dobiček.
Kaj potrebujem ob menjavi računovodskega servisa?
Pri menjavi računovodskega servisa je potrebno posredovati vso preteklo dokumentacijo, kot so računovodske evidence, pogodbe, bančni izpiski, letna poročila in davčne obračune. Ekstra vam bo pomagal urediti vse pooblastitve in prehod na naše storitve, da zagotovimo nemoteno nadaljevanje poslovanja.