Ekstra storitve

Kako poteka naše sodelovanje
- 1. korak: uvodni sestanek in podpis pogodbe
Ko se odločite za sodelovanje z nami, vam predstavimo naš način dela in pojasnimo, kako poteka sodelovanje. Po dogovoru podpišemo pogodbo in določimo mesečni pavšal, ki se ga kasneje pregleda enkrat letno in ostane prilagojen vašemu poslovanju.
- 2. korak: pooblastila in ureditev dokumentacije
Da lahko začnemo z delom, uredimo vsa potrebna pooblastila za delo in oddajo poročil v vašem imenu. Če menjate računovodstvo, nam dostavite potrebno dokumentacijo za preteklo obdobje. Če ste novoustanovljeno podjetje, se bomo osredotočili na vzpostavitev pravilnih postopkov od samega začetka.
- 3. korak: digitalna izmenjava dokumentacije
Vse dokumente, kot so prejeti in izdani računi ter bančni izpiski, lahko pošiljete elektronsko. Dokumente lahko pošljete neposredno v naš računovodski sistem ali pa jih predložite naši ekipi do dogovorjenega roka. Če uporabljate isti računovodski program kot mi, vam še dodatno poenostavimo delo – ni potrebe po podvajanju dokumentov.
- 4. korak: obračuni osebnih dohodkov in poročila
Naša ekipa skrbi, da so vsi obračuni in poročila, vključno z osebnimi dohodki, pripravljeni in oddani do zakonsko predpisanih rokov, saj zagotavljamo brezhibno izvedbo vseh obveznosti.
Vstopite v spletni računovodski program

Spoznaj našo ekipo:

Helena Tomšič
Vodja podjetja, računovodja, poslovna svetovalka, svetovalka na področju razpisov.
V svojem prostem času velika ljubiteljica gora, narave, inštruktorica aerobike in ljubiteljica drugih vrst športa. Nemirnega duha, ki jo vodi do novih izkušenj, priložnosti in znanj.

Ines Nelc
Računovodja, poslovna svetovalka, svetovalka na področju razpisov, carinski deklarant.
Energična, vedno nasmejana primorka. Kot ljubiteljica plezanja, gora, narave in živali je v svojem prostem času najraje tam kjer je zrak še vedno čist, visoko nad tlemi.